Pożyczka Wiadomości branżowe

Nowa kampania Banku BGŻ dla studentów

W Banku BGŻ trwa kampania promocyjna konta dla studentów ePlan pod hasłem ?Wykładamy stypendia i bilety do kina na darmowym koncie?. Działania promocyjne towarzyszące kampanii będą prowadzone do 31 października 2012 roku i składają się one z kilku elementów:

?             promocji ?Załóż konto odbierz bilet?
?             konkursu ?Wygraj stypendium?
?             eventów  na uczelniach
?             kampanii informacyjnej na Facebooku

Każdy student, który do końca października założy konto w planie taryfowym ePlan, zrealizuje transakcje kartą wydaną do konta o wartości  min. 100 zł w terminie do 27 listopada 2012 roku ma szansę  na wygranie stypendium o wartości  3500 zł. Warunkiem niezbędnym do udziału w konkursie ?Wygraj stypendium? jest wykonie przez uczestnika zdjęcia, filmu lub innego materiału graficznego bądź audio-video o tematyce ?Bank BGŻ. Dobrze służy ludziom?.  Kompletne zgłoszenia będą przyjmowane do końca października tego roku.  Na potrzeby konkursu została przygotowana aplikacja na portalu Facebook za pomocą której będą zbierane prace i zgłoszenia konkursowe.
Dodatkową atrakcją przygotowaną z myślą o studentach jest prowadzona równolegle promocja ?Załóż konto, odbierz bilet?. Daje ona szansę na zdobycie dwóch biletów do kina Cinema City na dowolny film 2D.
? Kampania dla studentów to kolejna akcja przygotowana zgodnie z naszą filozofią, aby dobrze służyć ludziom ? powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.  Bezpłatne konto Banku BGŻ, szansa na wygranie stypendium i nagród oraz nasza obecność na uczelniach są  przykładem takich działań ? dodała M. Nycz.
Akcja informacyjna promująca ofertę Banku dla studentów prowadzona jest na 43 uczelniach w całej Polsce, gdzie odbywają się eventy.  Oprócz tego, w serwisie społecznościowym Facebook studenci mogą znaleźć szczegółowe informacje o trwającym konkursie ?Wygraj stypendium? i promocji ?Załóż konto, odbierz bilet?.

Wsparciem akcji są ulotki, plakaty, e-mailing, kampania bannerowa na FB oraz dedykowany landing page.

 

Dodatkowych informacji udziela:

Aleksandra Myczkowska

Rzecznik Prasowy Banku BGŻ

[email protected]

tel. (22) 860 43 40

 

 

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy