Pożyczka Wiadomości branżowe

Kredyt Bank na 4. miejscu w rankingu ?Przyjazny Bank Newsweeka? oraz wyróżniony przez Forbesa

Kredyt Bank zajął 4. miejsce w tegorocznej edycji rankingu ?Przyjazny Bank Newsweeka?, poprawiając swój wynik aż o 22 pkt. Ten awans redakcja tygodnika uznała za ?bodaj największą rewelację tej edycji rankingu?. W zestawieniu dla

Kredyt Bank zajął 4. miejsce w tegorocznej edycji rankingu ?Przyjazny Bank Newsweeka?, poprawiając swój wynik aż o 22 pkt. Ten awans redakcja tygodnika uznała za ?bodaj największą rewelację tej edycji rankingu?. W zestawieniu dla firm, przygotowywanym przez Forbes, Kredyt Bank dostał 3 gwiazdki.

Kredyt Bank przykłada dużą wagę do standardów i jakości obsługi klientów, stawiając na bliską współpracę i budowanie relacji. Sukcesywnie pracuje nad podnoszeniem poziomu obsługi i dostarczaniem kompleksowych rozwiązań finansowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.
- Wynik rankingu odbieramy jako duży sukces. W ubiegłym roku wprowadziliśmy nowe standardy jakości i jak widać klienci zaczynają te zmiany doceniać. Bank tak kształtuje i zmienia ofertę produktową, usługi i procesy, by dać klientom poczucie partnerstwa, wsparcie oraz doradztwo w każdej sytuacji. Nam zależy na budowaniu zaufania. A tu podstawą jest jakość. Bo jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę ? uważa Joanna Jabłońska?Białowąs, dyrektor Departamentu Zarządzania Jakością Sprzedaży w Kredyt Banku.

Ponadto Kredyt Bank zdobył wyróżnienie redakcji miesięcznika Forbes. Ranking Forbes ocenia atrakcyjność banków pod kątem oferty dla firm.
- Chciałem podziękować przede wszystkim klientom  -  to dla nich działamy, dla nich się zmieniamy i o nich zabiegamy. Ale ta nagroda to również nagroda dla pracowników i chciałbym im przede wszystkim podziękować za  te 3 lata świetnej roboty. Dziękuję! - powiedział Jerzy Śledziewski, wiceprezes Zarządu Kredyt Banku podczas uroczystej gali wręczania nagród.

Od kilku lat ranking jakości Newsweeka jest wydarzeniem oczekiwanym przez bankowców. Redakcja, wspólnie z audytorami Millward-Brown SMG/KRC, metodą ?tajemniczego klienta? ocenia jakość obsługi w bankach. Pod uwagę brane są m.in. kompetencje pracowników, przejrzystość formularzy i wygląd placówki.

 

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy