Wiadomości branżowe

Bank Pocztowy promuje ofertę dla przedsiębiorców

W niedzielę, 21 sierpnia br. rozpoczęła się kampania promocyjna Pocztowego Konta Firmowego. Jest to pierwsza w historii akcja reklamowa tego produktu. Spoty Banku Pocztowego w telewizji będą emitowane do końca sierpnia.

Reklamę można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7 oraz w Polsacie. Kreacja utrzymana jest w konwencji wcześniejszych kampanii Banku. Motywem przewodnim jest „Kwitnący biznes”, który można pielęgnować za sprawą promowanego Pocztowego Konta Firmowego (PKF). W spocie nie zabrakło również znanej z reklam Banku Pocztowego rodziny Nowaków. Maria przekonuje właścicielkę kwiaciarni o korzyściach płynących z posiadania konta firmowego. Pozwala ono zaoszczędzić czas i skupić się na prowadzeniu firmy.   

Bank Pocztowy wychodzi naprzeciw potrzebom osób prowadzącym działalność gospodarczą. Bezpłatne Pocztowe Konto Firmowe zapewnia możliwość korzystania z nowoczesnych usług bankowych. Dodatkowo, dzięki sieci własnej Banku, jak i sieci Poczty Polskiej Klienci mogą korzystać z szerokiego dostępu do placówek. PKF to również bezpłatny dostęp do bankowości internetowej, darmowe przelewy do Urzędu Skarbowego i ZUS-u (przez Internet).

Do Pocztowego Konta Firmowego przedsiębiorcy mogą otrzymać kartę płatniczą Visa Biznes Electron. W ramach poszerzenia oferty dla przedsiębiorców, Bank Pocztowy wprowadził niedawno do swojej oferty również Firmowe Konto Oszczędnościowe.

Tak jak dotychczas, za kreację reklamy odpowiada Banah Group, zaś zakup mediów przeprowadził Effective Media.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy

Tagi: #dla   #dostarczaniem   #dyrektor   #dzania   #edycji   #Forbes   #jako   #jest   #klienci   #kredyt   #Kredyt Bank